Ons verhaal

Wat doet jouw hart sneller slaan? Wat zorgt ervoor dat iets je raakt? Hoe blijft een boodschap plakken? Er zijn veel mogelijkheden maar als je ‘t ons vraagt, is het beste antwoord: verhalen. Al sinds mensheugenis zijn ze de meest efficiënte manier gebleken om kennis door te geven en gedrag te stimuleren. Dat heeft alles te maken met wat verhalen met ons – en ons brein – doen. Ga er de studies op na en je zult zien: verhalen zijn verdomd krachtig.  

En nog straffer zijn verhalen die kloppen. Daar gaat onze staart he-le-maal van kwispelen. Wanneer je een plek bezoekt – pakweg een boekenwinkel, wijnbar of autosalon – en vanaf de ontvangst tot en met het afscheid voelt het als één geweldige totaalervaring. Je leert de ondernemer en hun onderneming beter kennen. Alles ademt hun missie. Elke keuze – van visitekaartje tot deurknop – vertelt hun unieke verhaal. Ze hebben niet enkel een duidelijk verhaal, ze leven het.  

Dat zijn de storyworthy plekken waarover jij vertelt tegen vrienden. Dat zijn de plekken die je opnieuw gaat bezoeken. En zo geloven wij dat merken winnen: door hun authentieke verhaal te vertellen én te doen. Storytelling én storydoing. Van woorden naar daden. 

Aris & Totell 2023
Dorien Van Antwerpen
Client Success Manager & Storydoing

Dorien is een dame die weet van aanpakken. Een rasechte storydoer. Daarom verbaasde het niemand dat na jarenlang ervaring op te doen bij reclamebureaus als Duval Guillaume en Wunderman Thompson, deze ondernemende ziel aan het roer van haar eigen bureau ging staan. Bij Aris & Totell bewaakt deze proactieve doener deadlines alsof haar leven ervan af hangt en tovert ze kersen op taarten alsof ze in Bake Off Vlaanderen zit. Over gebakjes gesproken, haar hart winnen doe je met Mellow Cakes.  

Aris & Totell 2023
Chloé Van Elsen
Creatieve Strategie & Storytelling

Deze creatieve strateeg is een geboren storyteller. Al van kinds af kon je haar met de neus tussen de boeken of snoetje in de spotlights vinden.

De honger naar verhalen groeide met haar mee en bracht haar na verschillende PR- en reclamebureaus bij de hoeder van alle sprookjes: de Efteling. Daar zag én ervoer Chloé hoe een heldere missie zich niet alleen vertaalt in communicatie maar ook in bedrijfsvoering. Toen ontvlamde haar vonkje in een brandend vuur.  

Genoeg gelezen. Tijd om te praten!